مقالات

روش های پاک کردن تاتو و هاشور

روش های پاک کردن تاتو و هاشور

روش های پاک کردن تاتو و هاشور را در مقاله زیر بخوانید.

تاتو را چطور پاک کنیم؟

معمولا جهت پاک کردن خالکوبی و تاتو در ابتدا به همان کسی که تاتو را زده مراجعه مینمایند. و تاتو کاران روشهای مختلفی برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنند :

پاک کردن تاتو

۱- زدن تاتو همرنگ پوست :

در این روش روش های پاک کردن تاتو و هاشور ، روی تاتو قبلی یک تاتو جدید با رنگ پوست شما زده می شود. که باعث می شود تاتو کمرنگ تر دیده شود البته این روش می تواند فقط ۶۰% تاتو را پاک کند و جای تاتو باقی می ماند .

البته اگر برای تاتو از روش میکروپیگمنتیشن یا میکروبیلدینگ استفاده کرده باشید. و بخواهید تاتو قبلی رو اصلاح کنید مثلا قبلا تاتو ابرو انجام داده باشید و بخواهید الان مدل و رنگ تاتو ابرو رو عوض کنید این روش می تواند برای شما مناسب باشد.

۲- تاتو ریموور:

تاتو ریموور یا همان حل کردن و خارج کردن رنگ بوسیله نوعی اسید یا ماده شیمیایی است که اظهار میدارند رنگ تاتو را حل و خارج میسازد البته این روش کمی زمانبر است و نیاز به چند بار استفاده دارد ولی موئثرترین روش میباشد،

۳- روش های سنتی پاک کردن تاتو:

بعضی افراد غیر مطلع پیشنهادهای عجیبی مینمایند مثل گذاشتن سیر روی تاتو یا سوزاندن با سیگار یا حتی بعضی پزشکان بی تجربه با جسارت بوسیله کوتر اقدام به سوزاندن تاتو و خالکوبی میکنند که حاصلی جز کلویید و آثار سوختگی چیزی حاصل نمیشود.

۴- استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو:

پاک کردن تاتو با لیزر

تاثیر رنگ تاتو در پاک کردن تاتو:

رنگ های سیاه و قهوه ای پررنگ در روش لیزر معمولا به راحتی پاک می شوند. به خصوص اگر از یک رنگ برای تاتو استفاده شده باشد ولی اگر در تاتو شما از چند رنگ استفاده شده یا از رنگ های روشن برای تاتو استفاده کرده باشید. ممکن است پاک کردن تاتو کمی مشکل باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید